2016. június 26., vasárnap

9.

Sziasztok kedveseim!

Éppen az imént lett vége a Magyar-Belga meccsnek, ezáltal számunkra az EB-nek is, és a nagy, hatalmas magyar összetartásnak is. Két hétig rohadtul büszke voltam arra, hogy figyelnek egymásra a magyarok, jófejek, és tényleg volt valami ami összehozta az embereket, azokat is, akik kedvelik ezt a sportot, azokat is, akik soha sem ültek le egy meccs elé sem.
Nagyon elszomorít, mert folyamatosan követtem FB-on a Pesten Hallottam csoport bejegyzéseit, és rögtön jöttek a gyűlölködők, akik amúgy két hétig folyamatosan magyar zászlónak öltöztek. Gratulálok nektek! Büszkék lehettek magatokra!

Mindenesetre, én nagyon büszke vagyok a fiúkra! Ennyi év után kijutni az EB-re, ilyen sikereket elérni... Respect. Az egész kontinens a válogatottról beszélt, Király védéséről, Gera csoda góljáról, Dzsuzsák passzairól, Szalairól, Nagy Ádámról és még sorolhatnánk. Nagy dolog az, amit letettek az asztalra, és amit kihoztak ebből a sportból. Van még remény! A belgák nagyon egyben voltak, nagyon gyorsan voltak. A magyarok még nem is az, hogy nem voltak ilyen szinten, de még nem voltak ennyire egyben, mint ők, és nem voltak ilyen gyorsak. De, csodálatosan játszottak most is, csak a végére már csüggedtek lettek, mert meg akartak felelni egy nemzetnek, Nekünk. Holnaptól tuti elárasztják a mémek majd a világhálót, és megint jönnek majd a cikizős posztok, hogy ezért kell stadionokat építeni és sorolhatnám. Furcsa, milyen gyorsan fordul a napraforgó...

A csapat megmutatta, hogy tud focizni, és szeretne is. Sokat fejlődtek, nagyon jól csinálták!
Én hihetetlenül büszke vagyok rájuk is és a többi magyar sikert elérő sportolóra, mind a kajakosoknak, mind a vízilabdázóknak.

Az éjjel, soha nem érhet véget! Négy év múlva újra szurkolunk a fiúknak! #HUN

SZÉP VOLT FIÚK! CSAK EGYÜTT! RIA RIA HUNGÁRIA! AZ ÉJJEL SOHA NEM ÉRHET VÉGET!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X