2016. június 11., szombat

6.

Sziasztok!
Néha annyira meg tudok lepődni az embereken és a világon. Olyan furcsa, hogyha találkozol olyanokkal, akik tényleg képesek emberek maradni, és tudnak nagyon kedvesen viselkedni veled, és azért olyanokkal is, akik nem törődnek azzal, hogy mekkora tuskó taplók, és leszarják.

Velem nagyon sok olyan esemény szokott történni, ami elég filmbe illő, nem egyszer kaptam már meg azt a vádat, hogy biztos kamuzok, de olyan vicces szokott lenni, amikor ott vannak velem azok az emberek, akik ezt vágják a fejemhez, és ők is átélik ezt a minimál hollywoodi komédiát.

Kezdjük az elején:
Szerda reggel, Debrecenben, két copfa font frizurával mentem ki az utcára. Igen, ez manapság nagyon trendi, mert valamelyik Kardashian nőcinek így volt a haja, én meg már 4 éves korom óta szeretem így hordani, na mindegy. Pénzt akartam levenni, és a legközelebbi automata egy Interspar-DM üzletnél van. Miután megtörtént a procedúra, szétnéztem a DM-ben, vettem egy nagyon jó kis rúzst, majd a pénztárnál a hölgy tök kedvesen megjegyezte, hogy milyen jól áll így a hajam, és milyen aranyosnak tűnök, és hogy sok lánynak látja így a haját, de nekem kifejezetten jól áll. És itt nm az a lényeg, hogy fényezzem magam, hanem milyen kedves, hogy egy eladó megdicsér. Valljuk be, nagyon sok búvalbaszott sápadt képűvel szoktunk találkozni a pultokban, szóval hatalmas nagy mosollyal mentem ki az üzletből.

A bevásárlóközpont előtt egy idős néni üldögélt a kis mezei virágaival. Szegénykét már többször is
láttam, és az még hagyján, hogy délelőtt 10 óra körül, de ő már általában 5 óta kint ül és sokszor este 8ig, hogy meglegyen a betevője. Megesett rajta a szívem, így kérdeztem, hogy mennyibe kerülne az a kis csokor, és 300 forintomba került, hogy egy kis margarétás csokorral térjek haza. A néni annyira megörült, hogy grátiszként adott még egy szál kálát, és egy szál liliomot, és annyit mondott, hogy ha nem úgy alakulnak a dolgaim, vagy szomorú vagyok, ő látja rajtam, hogy helyén van a szívem és gondoljak arra, hogy hány embernek segítettem már, és köztük neki is.
Nagyon meglepődtem, amikor ezeket mondta. Nem tagadom, elérzékenyültem rendesen, majd szép napot és minden jót kívánva indultam útnak, és azon gondolkodtam, hogy miféle Tündérkeresztanyás égi jelenés lehetett ez. ( Már csak azért is, mert rohadtul magam alatt voltam, de ez a találkozás feldobta a napomat.)

De ezzel még nincs vége! A villamoson utazva megmosolyogtam egy óvódás kisfiú és egy nagymama párbeszédét, hiszen a kissrác olyan átéléssel mesélte a sóstói kirándulásukat, hogy öröm volt hallgatni. Észre sem vettem, hogy egy fiatalember ült le velem szemben, majd csak akkor, amikor angolul megkérdezte, hogy mit mondott a kisfiú, hogy ennyire mosolygok?
Az én "hatalmas" nyelvtudásommal elmeséltem neki a történetet, majd az út nagy része úgy telt, hogy megpróbált felszedni, és telefonszámot akart. Az ilyenektől én általában tartok, még akkor is, ha magyar az illető, nem hogy erasmusos cserediák. :D De eljutottunk oda, hogy az egyik közösségi oldalon bejelölhet, és kaptam tőle egy e-mailt, hogy reméli fogunk még beszélni, mert a mosolyom a villamoson bearanyozta a napját.

Aztán még ez mindig nem a hab a tortán. Míg tánc próbára igyekeztem, a Fórum mellett álldogáltam és várakoztam, mert volt egy csomó időm, és addig beszélgettem telefonon pár barátommal. Kiszúrtam én, hogy egy srác sasol engem, de akkor vált parává az egész helyzet, amikor odajött.
Szia! - mondta, és furcsállva de én is köszöntöttem, és vártam, hogy mi fog történni.
" Figyelj már, veled beszéltem meg randit Tinderen?"
Ahogy meghallottam ezt, kitört belőlem a nevetés és mondtam, hogy velem biztos nem. Aztán jött a hattyú halála, hogy most akkor nem tetszik nekem? Így felültetem? Erre megérkezett a várva várt tinder lány is és bocsánatot kért a srác, hogy minden picsának elhordott, majd mikor elindultak a randijukra, visszafordulva csak ennyit kérdezett: " Figyelj már, ha már így összebarátkoztunk, nincs kedved egy hármashoz?"
Pislogva közöltem, hogy nem, és azon morfondíroztam, hogy lehet ekkora egojuk az embereknek?

Veletek is szokott ilyen mindenösszejön-nap lenni? Esetleg valami vicces random találkozás?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szablon stworzony przez Arianę | Technologia Blogger | X X